bonprix

Jag fick för ett tag sedan tipset om sajten bonprix. Tanken var nog att jag skulle kunna hitta lite skor men hittade istället en hel del annat. Fina sommarkläder till verkligt bra priser!


Cremefärgad klocka 149:-


Lila klocka med massa små remmar 169:-


Fin baddräkt 229:-
gillar egentligen inte baddräkt men denna var väldigt fin


Sommrig tunika i blått och vitt 299:-


Hallonrött linne med prickar 129:-


Linne/Klänning i satin 229:-


Top med halterneck och fint fall 199:-


Vit volangkjol 249:-


Blåblommig långklänning 299:-


Maxiklänning i coolt mönster 299:-


Klänning i tubmodell 249:-


Midsommarklänning med halterneck 249:-


Supersommrig turkos klänning 249:-

ps. Flera av kläderna ovan finns i fler färger. ds

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback