crazy

Jag gillar Brandos. De har ett stort utbud av alla skor du kan tänka dig. Sneakers, heels, wedges, sandaler osv. De har även skor i alla regnbågens färger och mönster. Jag har plockat ut en rad skor som verkligen är iögonfallande.


Welcome Aboard - Söta med marint tema


Flick Flak - Röda i plysch, lack och paljetter


Itsy Bitsy Betsy - Rutiga med nallar och stor rosett


Love Games - Rutigt, randigt, nallar och hjärtan


Toodleloo - Smårutigt med annorlunda klack


Rocko - Gula med lp-skivor och plastklack


Muerte punk - Dödskallar i silver och blå rosor


Devils Plaything - Turkos klack, djävul i ormskinnsmaterial


Oh no - Galet mönster på turkos bakgrund och kilklack


Mombassa Punk - Lila, rosa, dödskallar och stor röd ros


Killer Cupcake 3 Bow - Cupcakes, rosetter och rosa klack


Zombie Stomper - Grönt monster matchas med rosett i satin

Vilka hade du gått omkring i?
Mina favvisar är nog "Devils Plaything" och "Killer Cupcakes 3 Bow"

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback