dresses

Lindex har fått in jättemånga fina klänningar. Idag fick jag dessutom en liten clubrabatt i form av 30% på valfritt damplagg. Nu måste jag ju slå till på en fin sommarklänning. Men vad ska man välja?


Somrig turkos klänning med hyskor och hakar fram


Havsblå klänning i bomullsvoile med strasstenar framtill


Blåmönstrad klänning med paljetter och stenar i halsen


Svart klänning med stor variationsmöjlighet


Pixelmönstrad tubklänning


Underbar rosa tubklänning


Stark rosa klänning med fina mönster nedtill


Princessöt klänning i ljus ljus rosa


Draperad klänning med nitar i kahki beige


Grön maxiklänning med brottarrygg

Vilken hade du valt?

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Veronica!

Det beror lite på vad du ska ha den till, när du vill använda den...



För jobb/dagtid så hade jag valt den första turkosa eller tubklänningen med pixlar. En vanlig kofta å leggings till så är du redo för jobbet/en shoppingdag på stan.



För kvällstid/finklädda occasions: Den nitbeklädda khakibeiga klänningen e ju bara för snygg, men första valet e nog iaf den andra turkosa klänningen med hyskor å hakar samt asymmetrisk nederkant. =) Den svarta klänningen e ju alltid en klassiker så den kan du ju köpa oxå.. varför begränsa dig till en. ;) Hehe

2010-04-17 @ 11:06:19
Postat av: Gott snack!

Blåmönstrad klänning med paljetter och stenar i halsen

2010-04-17 @ 23:41:06

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback