insane

Så, då var vi ju på filmpremiären i fredags.
När vi kom dit till sju var det lite försenat filmen körde inte igång förrän kvart i åtta.
Filmen var sisådär, jag älskar skräckfilmer men svenska skräckfilmer blir oftast inte helt hundra. Filmen handlade om ett motell, bridgeburn hotel, lite avlägset, inte många besökare och ganska läskigt. Jag hoppade till ett par gånger i alla fall så någonstans uppfyllde filmen sitt syfte.



Efter filmen kom Mickes mamma och hämtade oss för att köra oss till hotellet. På plats blev det tvårätters middag, räkröra på toas och sedan potatisgratäng, pepparsås och något smaskigt kött. Maten var god och det fanns gott om drinkar och trevliga personer.
Det var lite kul att vara på samma ställe som filmen spelades in, man kände igen sig litegrann trots att motellet nu är helt renoverat.
Vi fick dessutom Willy vid vårt bord. Underbart trevlig man. Jag tror bestämt Micke blev starstruck för en sekund =)


Willy och Micke (se hur lycklig han är)


Willy och jag tar en svängom

Sammanfattningsvis kan jag berätta att vi i alla fall hade en trevlig kväll.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback