tidigare idag

Idag var vi tvungna att ta vara på vädret och ge oss ut en sväng idag med. Det är fortfarande grått och brunt ute men solen sken fint. Då kassan är ganska tom så begav vi oss bara ut på en bildfärd som till slut tog oss till hornborgarsjön. Först avnjöt vi en våffla och en god kopp kaffe (dock sjukt dyr).



Sedan åkte vi runt till andra sidan sjön och tittade på tranorna. Jag var fär för första gången förra året och det blev en snabbvisit även i år. Vi är inga fågelskådare någon av oss men det är ändå lite häftigt att se dryga 13000 tranor på samma gång.



ps. Gatuköket var inte öppet vilket kanske var lika bra så det blir pasta och färsbiffar som vi hade i kylen. ds

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag är inte heller någon fågelskådare, men jag hade gärna sett alla tranorna!

2010-04-05 @ 08:33:53
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback