tävling med kelda - avslutad

Då jag tycker matlagning är kul och gillar att testa nya saker är jag nyfiken på vad du lagar för något. I detta fall med Keldas såser och soppor. Har du ett eget recept är detta extra kul. Tävla gör du genom följande;

Lägg en kommentar eller skicka mig ett mail (
[email protected]) med ditt bästa recept innehållande någon av Keldas produkter (gärna eget recept)
Bilder välkomnas varmt.
Lägg gärna upp ett inlägg på din eventuella blogg om min tävling.

Priser
1:a pris: Presentkort värt 100:- på Keldas produkter
2:a och 3:e pris: Badlakan från Kelda

Tävlingen pågår tom onsdag 24 februari och jag lanserar vinnarna dagen efter, torsdag 25 februari.

Som nyhet lanserar nu Kelda en ny applikation till iphone kallad "Kelda 15-minutersrecept", du kan ladda ner den i appstoren om du har en iphone, om inte kan du ta del av alla recept på deras hemsida. Toppenbra tjänst för alla som vill ha snabb mat efter exempelvis jobbet/skolan. Du kan slumpa recept, välja efter huvudingrediens eller efter vilken soppa/sås du vill använda. Kika in på
Kelda.se



     
   

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Keldas thaisoppa är supergod, en solklar favorit som blir ännu godare om man tärnar ner röd paprika och kycklingfilé!



Mvh Emma

[email protected]

2010-02-20 @ 18:16:56
Postat av: Andreas

Hej!

Jag brukar utgå ifrån fisk- och skaldjurssoppan och slänga i lite kräftstjärtar, broccolibuketter och laxkuber. Gott och snabbfixat!



Mvh Andreas

[email protected]

2010-02-20 @ 18:21:35

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback