back in business

Igår var vi ju på after work på Vatra. Det var väldigt trevligt, tror det var ca 25 personer totalt. Det blev ett par glas vin och väldigt god mat. De hade italiensk buffé och det fanns bland annat mozarellaost, lufttorkad skinka, marinerad kycklingfilé, rostad potatis, lax och lasagne. Det var jättegott och jag blev supermätt. Vi var hemma ca 12 och då var det i stort sett bara att slänga sig i sängen.
Trots att jag inte drack så mycket ville jag verkligen inte gå upp i morse, det är inte förrän nu till lunchen som jag känner mig som människa igen. Nu är det ungefär 3 timmar kvar av arbetsdagen och sedan blir det hem och packa och ner till Göteborg.
Ska bli så skönt att få komma "hem" en sväng!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback