smart lösning

Jag har suttit och bläddrat i nya Cosmopolitan under kvällen. Jag hittade där ett kanontips på ett kanske litet problem men ofta irriterande. De flesta tjejer använder hårnålar vid något tillfälle, alla vet också att man gång på gång köper nya förpackningar och man vet inte ens vart de gamla tagit vägen. De bokstavligen talat försvinner, eller så hittar man någon i en ficka, i sängen, på golvet.. you name it.
I detta fall är det några tjejer från Stockholm som skapat ett UF-företag (Ung Företagsamhet) med en produkt för detta problem. Det är en liten magnetisk metallplatta med sugpropp som man helt enkelt kan fästa sina hårnålar på. De finns i fyra olika former, två färger och kostar bara 50:- (exkl. porto).
Kika in på hemsidan Magnetize.



I morgon ska jag köpa mig en men har svårt för att välja färg och form.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback