färg och fantasi

Kom ganska nyss hem från jobbet. Idag fick det bli buss hem eftersom Micke är iväg och jobbar tom fredag. Efter jobbet så kikade jag en snabbis på kläder men insåg att jag ska vänta tills jag tappat mina kilon, då blir det mycket roligare. Handlade gjorde jag med och blev snabbt påmind om hur jobbigt det var att släpa på kassarna istället för att lasta in dom i bilen.
Dessutom gjorde jag ett besök i den helt underbara butiken Färg och Fantasi här i Götene. Supermysig affär som har massa fina saker. Där köpte jag lite fina saker till en underbar person, vad det blev får jag avslöja om ett par dagar.











Nu ska jag snart ställa mig och fixa lite mat. Det blir nog de sista avsnitten av gossip girl eller greys anatomy ikväll men har inte bestämt mig för vilka.
Borde ju träna lite med men kanske ska ta en vilodag..?

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du gillar vår butik. / Helena & Erica



2010-05-27 @ 08:54:23

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback