kylig picnic

Nu har vi kommit hem efter frukost i det gröna. Det var fint och solen lös härligt men lite småkyligt var det allt. Vinden är inte riktigt varm ännu och vi var nog optimistiska som inte hade mer kläder på oss. Men det känns skönt att ha varit uppe och tom ute någorlunda i tid idag.


På vårt picnic-bord fanns det färskt bröd, jos, kaffe, baguettsallader (tonfisk samt kyckling & curry) och en risifrutti som dock inte är testad ännu. Ny härlig sommarsmak som är på tillfälligt besök.


Massor av vitsippor så långt ögat kunde nå. Överallt fanns det vitsippor!

Idag står på agendan att veckohandla för nästa vecka, istället för att handla dag för dag. Dessutom ska vi se om vi kanske kan få hem en tvättmaskin idag =) För övrigt blir det en lugn söndag som troligtvis kommer spenderas i soffan!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Låter som en skön dag!! Jag har tyvärr ingen energi till att gå ut så jag håller mig snäll hemma hos mannen och bara är sjuk :(

Hade sett framemot att få komma ut i helgen på kullen och bara åka runt lite till alla småställen och känna att man gör nåt (och inte så jättevanligt förekommande i ens vardag), men men får göra roliga saker andra helger istället.

Tack för i fredags, det va skoj :) kram

2010-05-02 @ 14:30:50
Postat av: veronica

Kicki: Tack själv, hade superskoj. Trist att du fortfarande mår dåligt =( Själv känner jag mig lite matt och seg fortfarande men mår ok i alla fall. Hoppas du mår bättre snart. Kram

2010-05-02 @ 15:13:19
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback