marabou polka

Idag efter jobbet så ställde vi bilen och tog en promenad till affären. Det är det lilla som gör det =) Det kändes skönt i alla fall, solen värmde trots lite vind.
Nu håller vi på och tvättar och råkade ut för ett litet missöde. Någon... hade glömt ett cigarettpaket i en skjortficka (tror vi) och det var tobak i hela tvättmaskinen. Det blev till att torka ur, köra en tom maskin och sedan tvätta om :/ Roligare har man haft.
Nu har jag i alla fall testat en av sommarens alla chokladnyheter; Marabou Polka.



Jag gillar verkligen polka och denna chokladen var supergod. Precis lagom mycket polka i och varje gång man biter i en liten bit polka blir man glad. Känns extra bra att det inte står något "Limited Edition" på denna choklad vilket verkar betyda att den är kvar för att stanna. Gillar du polka så kan jag varmt rekommendera Klings polkaglass som jag har pippi på för tillfället.

Jag köpte dessutom en rulle Marabou Kokos (Limited Edition) men den får vänta tills i morgon. Nu är jag på jakt efter Cloettas sommaredition av kexchoklad, den känns spännande.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

ÅÅH polka är ju så saaatans gott!!! Måsteköpa!!



2010-05-06 @ 21:17:54
Postat av: veronica

Kicki: Do it! Dom har äntligen fått in den på ica =)

2010-05-06 @ 21:24:47
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback