på väggen

Idag har vi inte gjort så mycket, dåligt uppdaterat har det blivit här med tyvärr. Jag hade tänkt att rensa ut bland all "skit" man har men det blev inte av. Däremot har jag fått upp lite på väggarna. Vi har bott här i ungefär ett år men har inte fått upp något tidigare. Micke vill helst inte ha nåt uppe men lite ska man allt ha. Idag blev det hallen som fick en omgång, där satte vi upp en spegel, min fina almanacka och en gästtoffel med just tofflor i.


Imorgon ska jag se om jag kan få upp lite i sovrummet och nästa vecka ska vi ha upp en tavellist i vardagsrummet.
Nu blir det snart mat och sedan kanske en film eller lite sällskapsspel.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: shall

Om jag blir av med alla stövlar jag har så hade jag tänkt ta in Bruna eller svarta....

Men jag har en del kvar.



Ska försöka komma ihåg att skriva till dig om jag tar hem några....och så får du ha lite koll ifall jag glömmer av dig.



Ha det gott mvh.

2010-10-23 @ 20:07:04
URL: http://shal.blogg.se/
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty - fotoblogg med DIGITAL kamera!

Vart är kalendern ifrån?? :)

2011-12-09 @ 20:12:09
URL: http://bynatty.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback