pepsodent

Idag hämtade jag ut ett paket från Buzzador. Här är det dags att testa nya saker igen. Denna gången fick jag ett paket med Pepsodents tandkräm "White Now". Tandkrämen skall vid första tillfället ge ett intryck av vitare tänder genom en optisk effekt. Efter ett par veckor skall det även ha effekten att hålla tänderna vita.


Tandkräm och tandborste


Med i paktet fanns även 15 småtuber som skall delas ut till nära och kära som vill testa.

Jag återkommer med resultat.

Vill du med bli Buzzador? Läs mer här eller registrera dig direkt!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Jag kom inte med i den kampanjen, så du får gärna ge mig en sån där liten tub... ;)

2011-04-29 @ 22:53:46
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback