burlesque

Har ganska nyss kikat på Burlesque. Filmen handlar om en tjej från landet som bestämmer sig för att åka till Los Angeles och pröva lyckan. Till en början går det inte så bra men hon hittar till slut sin väg till en klubb där hon känner att hon bara måste in. Hon mer eller mindre tvingar sig till en tjänst som servitris och sedan börjar resan.

Det är en hel del bekanta ansikten i denna film och i huvudrollerna ser man Cher och Christina Aguilera. Jag tycker den är bra, gillar du filmer med musik och dans så är denna något för dig. Självklart har den en liten touch of love med.

Nu lagar jag mat och lite senare kan det nog bli en film till.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback