vår!

Idag på jobbet så fastnade jag i livliga diskussioner vilket ledde till att jag precis missade min buss. Jag hade då en timma till nästa och Lindex var öppet i åtminstone 20 minuter till. Jag gick in och kikade lite och shit vad mycket fint det finns nu till våren. Jag kände ett stort shoppingsug och längtar enormt mycket till våren nu då man kan få ta på sig de höga klackarna och skinnjackan igen. Det är tider det. Här är 3 outfits jag kan se mig själv ha i vår:


Enkel i blåjeans (399), randig topp (149) och ljusrosa sneakers (899)


Fin i blå jeansshorts (249) med vit skjorta (199) och ett par prickiga klackar (699) som piggar upp.


Snygg i svarta byxor (299), svart linne (49,50), över det en tunn röd blus (299) och självklart ett par röda klackar (1099).

Skorna kommer från Scorett
/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback