mitt hjärta slog ett extra slag

Jag menar verkligen vart enda ord i rurbriken. Mitt hjärta slog ett extra slag när jag fick kikat på Scoretts kommande härligheter. Vi har mycket fint att se fram emot våren 2011 och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. 
Jag älskar kilklackar av alla dess slag och där finns en hel del att hämta. En del av dom passar perfekt så fort snön behagat försvinna dessutom.


Fastnar för de små detaljerna, utskuret vid ankel och tå


Mix av material är en höjdare, här skinn och mocka. Vill ha nu!


Animaliskt, älskar de ljusa som kan pigga upp vilken outfit som helst


Återigen är det detaljerna som dyker upp, flätade resårband livar upp en enkel sko


Vinterns skor i nya färger

Förutom kilklackar så ser jag pumps med och utan platå. Peeptoes, rosetter, mönster och struktur. Lovar att visa mer!

Bilder från Scorett Press

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: maddie

åhhh leopard skorna va fööör snygga!! ^^



sv: tack söta du!! jag försöker kämpa på men det e svårt :/

2011-01-08 @ 19:47:14
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback