tårtor

Inget bloggande på en vecka, igen.. Det går lite upp och ner med det där. Den här veckan känns det som jag inte gjort annat än att träna och det känns riktigt bra. Undantagen är onsdagen då det blev en tripp till Skövde. Igår hade jag tagit halvdag och den spenderades i köket för att förbereda mat och fika till mina gäster.

I måndags hade jag med mig tårtor till mina kollegor som tack för firandet fredagen innan. Meningarna var skiljda när det gällde vilken som var favorit.


Mangomoussetårta


Vit chokladmoussetårta

Kanske blir det någon repris idag? Ska försöka få upp ett inlägg imorgon där jag visar vad jag lagat och bakat :)

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback