4e advent

Idag är det ju näst intill julafton, förutom att man har ett par dagar kvar att jobba.
Det blev ingen lasagne igår, men hemmagjord pizza var smaskens.
Djuren fick fräscht igår med. Vi har två små söta gerbiler, Peanut och Popcorn, en mamma och hennes dotter. Vi gjorde riktigt fint i akvariet åt dom.





Idag har största delen av dagen spenderats i soffan. Jag och älsklingen har sett på film och slappat. Först såg vi Invasion vilket var en mycket bra film med Nicole Kidman och Daniel Craig, sedan såg vi en inte lika bra film, Slither, rekommenderar inte den. Någon alien-splatter film. Inte riktigt min smak.
Pyntats har det gjorts med, granen har åkt upp och några små tomtar har fått flytta in i lägenheten.
Slog in mina julklappar idag med. Det blev tema "änglar" i år. Fint papper med änglar på, guldsnöre och etiketter med små bokmärkesänglar. (Saknas dock några paket på bilden)




4e ljuset tänt!




/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback