nyårsklänning?

Nu är det inte långt kvar till nyår. Jag vill så gärna ha en ny fin klänning till nyår. Jag vet ännu inte riktigt vad vi ska hitta på men fin vill man alltid vara. Jag har letat ihjäl mig efter en ny klänning men kan verkligen inte hitta något jag är nöjd med. Nu är det inte många dagar kvar och jag har en känsla av att jag får återanvända något jag redan har. Kanske bara piffa till med lite nya accessoarer istället. Blir dessutom billigare. Behöver alla pengar jag kan få ihop då jag åker till Gran Canaria 9 januari =)
Jag har i alla fall hittat en hel del fina klänningar (och billiga) på nätet men det är lite sent att skicka efter nu.
Dessa kan jag dock tänka mig att ha på nyår.

Ellos:
mörklila med justerbar längd 499:-
svart oneshoulder med lätt drapering 249:-



Ellos:
cerise i lättballongform 249:-
svart med silvernitar 399:-



H&M:
cerise med stödskenor för passform 199:- (på rea)
svart med spetsklädd bustier 199:-



Halens:
röd i plisserad modell 499:-
blå med fina rosetter nedtill 599:-



Lindex:
röd med tyll nertill 249:- (på rea)
svart oneshoulder med ärm och vidd upptill 699:-



Favoriterna är nog den lila från Ellos och den blå från Halens.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback