victoria secret

Jag kikade på Victoria Secret fashion show lite tidigare idag, eller kikade och kikade, jag satt som klistrad. Jag tycker showen är underbar. Påkostat och läckert, härliga underkläder och snygga brudar. Dessa kvinnor måste vara några bland dom absolut snyggaste på denna planet, jag kan bara drömma om att vara hälften så snygg. Det är nog många som håller med mig. Det är nästan så jag börjar undra varför jag tittar, lite småångest får man men jag kan inte låta bli att titta. Heidi Klum imponerar stort med att komma i de där kläderna ca 6 veckor efter födsel..
Det är ett givet "måste se" varje år. Här är lite smakbitar! Njut =)



Kanske inte så svårt att lista ut att mina favoriter är Miranda Kerr och Marisa Miller.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback