news on bluebox

Det var ett tag sedan jag kikade in på Bluebox men hittade igår bland nyheterna ett par saker jag gärna klickat hem.

Supersöta muffinsformar i silikon och medföljande serveringsfat i plast, 4-pack för 179:-



Roliga glas att blanda giftiga drinkar i, 2-pack för 119:-

Sötaste iskuberna i form av högklackade skor. Bara diska och frys in på nytt hur många gånger som helst. 6st för 79:-

Rosa söta apor att hänga över tex dörrar för att skapa extra krokar. Den ena apan skapar två krokar och de andra två var sin, 3-pack för 150:-


Roliga fotoramar att enkelt hänga på väggen, 9st för 249:-

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: chiaki

aaw vilka häftiga muffinsformar :O

allt det andra också.. men hur kommer man ens på sånt? XD jag hade gärna klickat hem dem jag också ^__^

2010-08-18 @ 19:57:22
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback