från 120 till 180

Idag köpte vi ny säng. Vi har delat en 120-säng i snart ett och ett halvt år och även om det är mysigt så är det lite tajt. Nu har jag fått min 180-säng. Det är inget extravagant alls utan en lite billigare variant men jag tror den blir bra ändå.


before


after

Medans Micke monterade sängen så körde jag ett gäng tvättar, närmare bestämt 5. Jag bokade tvättstugan för lakan och sedan körde jag samtidigt kläder i lägenheten. Så det är riktigt rent och fräscht i sängen och jag längtar efter att få sova en låång natt.

Nu har vi köpt den stora delen i sovrummet och det som är kvar är en sänggavel, sängbord, ny byrå, stort täcke och lite nya sängkläder. Lite tavlor ska upp på väggarna med och sedan är jag nöjd =)


Ljust och rent vill jag ha det.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback