h&m leverans

I torsdags hämtade jag ut ett paket från H&M men har inte hunnit kika på innehållet förrän idag. Tyvärr så får jag skicka tillbaka det plagg jag nästan mest längtat efter.


Denna klänning var för lång och satt väldig osmickrande tyvärr.

Det blev dock lite som fick stanna.


Jag fick dessa två fina byxor som slutar under knäna. De är lite gränsfall storleksmässigt och i vanliga fall skulle jag skickat tillbaka dom men nu är jag ju på väg ner.


Detaljerna är fina vid linningen


Myspysiga rosa korta mjukisbyxor i Organic cotton.


Sommrig bikini med blad i rosa, grönt och orange mot lila bakgrund.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: zaida

snygga saker !

2010-06-05 @ 18:46:06
URL: http://vemvinner.devote.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback