keldas soppjakt

Vill du vinna en resa till Karibien?


Idag kör Kelda igång en tävling där högsta vinsten är en resa för två till Karibien.

♦ För att tävla skall du leta upp små Kelda Soup in a cup-bilder som är gömda på över 50 bloggar och sajter.
♦ Vill du vinna skall du hitta alla gömda soppor samt skriva en motivering till varför du ska vinna.
♦ Det finns dessutom mindre vinster i potten varje vecka.
♦ Mer information om tävlingsregler och de bloggar/sajter du kan hitta soppor på hittar du på deras tävlingssajt.
♦ Tävlingen pågår till 17 december.

Min blogg är en av de med en gömd liten soppa och min ledtråd för den här veckan är: "se tillbaka"

Lycka till!


/veronica ♥

 


Kommentarer
Postat av: Marie F

Gärna fler ledtrådar till Kelda tävlingen :)

2010-11-18 @ 19:51:20
Postat av: Towe

ja tack fler ledtrådar tack!!

2010-11-23 @ 14:33:29

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback