matinspiration

Idag när vi handlade mat köpte jag boken Arla Köket Vardag - lättlagade favoriter på max 30 minuter. Bak på boken står det "Vad ska vi laga till middag ikväll? Hur många gånger har du fått den frågan utan att ha något bra svar?.." och det stämmer så jäkla bra. Så är det för oss jämt. I boken finns det massa härliga recept och jag känner mig inspirerad. Nu ska vi bara se om vi kan få en ny spis av hyresbolaget med, på en av plattorna som används ofta (den näst största) tar det t.ex. 40 minuter att koka upp vatten. Blir tokig.
Här är lite bilder från boken;



Idag testade jag för övrigt ett nytt recept (inte från boken) men blev inte alls nöjd. Hoppas det blir bättre med denna bok. I morgon och på torsdag står också nya recept på listan och ingredienser handlades idag.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback