dag 9 på körskolan

Idag körde jag ju först halkbanan. Vi var tillbaka halv tolv ungefär. Klockan ett hade jag min första körlektion idag och den gick inte så bra. Vi övade påfarter och avfarter men hjärnan var inte med. Jag var supertrött och det Ulf sa gick inte in. Jag gjorde massor fel som att jag glömde blinka, jag glömde kolla döda vinkeln vid körfältsbyte och regler som innan inte varit några problem. Efter det hade jag en timmas paus och försökte vila lite men vid tre var jag fortfarande dödens trött. Istället har vi nu inplanerat tre dubbellektioner imorgon och jag hoppas jag orkar med dom.
Vid fyra hade vi också en liten teorigenomgång och efter det satt jag vid datorn en stund. Imorgon väntar alltså tre körlektioner och teoriprovet. Håll tummarna för mig!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carl Icahn

Det kommer att gå bra. Minns själv när jag tog körkort, det var mycket att hålla i huvudet samtidigt. Men sedan kommer det automatiskt.

Postat av: Julia

Lycka till! Du fixar det galant idag!! Kram

2011-04-15 @ 10:00:34

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback