jag har körkort!

Nu har jag kommit hem och fått slängt mig på soffan. Vilken dag, vilka veckor. Jag har i alla fall haft två helt underbara veckor, lärt känna roligt folk, haft världens bästa körlärare och dessutom fixat körkort =)
Till dagen då, jag gick upp vid åtta i morse och kunde verkligen inte få i mig någon mat. Det blev en kopp kaffe och lite lite yogurt. Nervös som tusan skulle jag "förköra" med min körlärare klockan 10. Nervositeten släppte dock ganska fort och turen gick bra.
Kvart i elva var det dags för uppkörning och då kom lite nervositet igen men inte så farligt. Jag körde ca 30 minuter och det gick skitbra! När vi kom tillbaka och hon sa att jag klarat det började tårarna spruta, haha. Tror det var chocken som la sig. Vilken känsla det är! Varför har jag inte tagit körkort tidigare...
Vid fyra kom Micke upp till Säffle för att jag skulle få köra hem, vi gick förbi systemet och åkte sen till mcdonalds och åt lite. Sedan gick jag köra hem, ca 3 timmar tog det men shit vad det är kul att köra! Sedan åkte vi förbi hans föräldrar en snabbis och även förbi affären. Nu är vi hemma och jag känner mig nu superseg.
Lite körkortspresenter fick jag av Micke idag med:


Finfin rattmuff =)


Jättefint armband, tyvärr så är det lite för litet men vi ska byta det på lördag. Äntligen har jag mitt Saabo-armband och vilka fina berlocker.

Imorgon kommer Carro och Kenny upp och firar påsk. Ska bli riktigt najs!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är verkligen värd lite presenter ;) Härlig rattmuff! Grattis igen och kram

2011-04-21 @ 22:52:39
Postat av: Ebmfh

Jag trodde ju du hade fått en sån här "rattmuff":http://i288.photobucket.com/albums/ll189/aidhero911/HK11/110805A09025.jpg Lite mer för sommarbruk, inte så fluffig o mjuk kanske.

2011-04-22 @ 12:43:04
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: Cissi

Grattis. Jag vill också ha körkort.

2011-05-02 @ 14:45:19
URL: http://trafikskola-nykoping.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback