fredag - lördag

Denna helgen hade vi inte jättemycket planerat men det har hänt en del ändå.
I fredags kom Mickes familj hit och fikade. Det var Mickes föräldrar, hans syster med sambo, hans moster och hennes man och hans kusin med tjej. Jag hade tänkt att baka cupcakes men hann inte så vi sprang och köpte en färdig tårta. Efter fikan tog vi alla en sväng ner till hamnen där några åt glass. De åkte sedan hemåt och vi slappade i soffan.
Igår sov vi länge och när det var dags att gå ut och äta frukost (läs lunch) så ringde syster min. Hon och familjen var på väg till Leksand och skulle passera Mariestad en timma senare. De kom hit och vi fixade hemlagad lunch. Efter det tog vi en tripp till MediaMarkt i Skövde. Vi köpte en kabel för att få igång våra högtalare efter flytten. Sedan blev det tvätt och en powerwalk på ca 35 minuter. Kvällen avslutades med film och jag tog en bit tårta. Detta var det som blev över från fredagen och den enda bilden jag kom ihåg att ta.

Smaskig blåbärstårta med vit choklad på

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback