news

Jag gillar torsdagar, till stor del för att H&M då brukar få in nyheter i sin webshop. Samma denna vecka och det finns massor! Flera fina saker och jag hittar en del jag vill ha.


♦ Den ultimata sommarklänningen i fina färger. Passar lika bra till ballerina som hög klack, 99:-


♦ Mönstrad oversized topp, 99:-
♦ Vit fiin poncho, 199:-


♦ Kjol med stora fickor, 149:-
♦ Härliga lila shorts, 149:-
♦ Leomönstrad stråväska, 99:-


♦ Mönstrat med brottarryg, 99:-
♦ Linne i blåa nyanser, 99:-
♦ Svart spetslinne, 99:-


♦ Superfin klänning, 399:-
♦ Blå tunika med hålmönster, 249:-
♦ Virkad ljus klänning, 399:-

Jag har i vår fått lite dille på leopardfärgat. Det får inte bli för mycket i samma outfit men jag har gärna både skor, väska, bikini och något fint plagg i det mönstret i min garderob.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback