sammanfattning lördag

Igår så dök Carro, pappa och min bror upp vid halv ett. Vid två kom min syster och hennes familj. En stund efter kom svärföräldrarna på lite kaffe så nu har min och mickes familjer setts. Därefter tog vi en liten promenad runt Götene så dom fick se "byn". Väl hemma så blev det lite mat, jag gjorde ris, sjömansbiff, sås (three peppers) och sallad. Alla verkade nöjda och belåtna.
Till fikat blev det hallonpannacottapaj som jag gjorde förra helgen och det blev även i detta sällskap en hit. Jag hade också bakat chokladmuffins med hallonfrosting och små söta sockerfigurer. Dessa fick bara tummar upp och var riktigt populära hos alla. Jag är själv mycket nöjd =)

  

I present fick jag av pappa och syskonen en wii-kontroll och nunchuck.


Av Carro fick jag en supermysig filt från Chilli, ett rouge från Face Stockholm och Vänner säsong 3.


Strax innan melodifestivalen åkte syrran och pappa hem så även min bror blev kvar. Först halvkikade vi på melodifestivalen och sen satt vi och spelade wii och drack lite öl och vin. För somliga blev kvällen ung (nämner inga namn), men jag, Carro och Christian (bror) blev uppe ett bra tag till.
Tack så jättemycket för en trevlig lördag!

Idag händer det nog inte så jättemycket, blir en lugn och skön söndag.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv.. Alltid lika kul att umgås med dig, det blir ju tyvärr inte så ofta. Men kanske snart =) Puss

2010-02-08 @ 11:05:19
Postat av: Veronica

Absolut snart igen. Hade också jättekul. Puss

2010-02-08 @ 19:23:20
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Peter Karlsson

Hej Veronica,



hoppas allt är bra! Jag heter Peter och arbetar för Arla med Kelda soppor. Jag har läst en del på din blogg och vill höra om du är intresserad av att lansera en tävling på Veronicas krypin där vinnaren får en presentcheck med 100 kr på produkter ur Kelda soppsortiment.



Naturligtvis skickar vi även en presentcheck till dig så att du kan testa produkterna först. Tävlingen får du så klart utforma på det sätt som passar dig och bloggen bäst.



Anledningen till detta erbjudande är att vi den här veckan lanserar iPhone-applikationen ”Kelda 15-minutersrecept” med totalt 100 nya recept. Om du har en Iphone kan du nu ladda ned den i AppStoren.



Recepten finns också att ta del av på www.kelda.se och vi hoppas att du ska tycka om dem. Vi vill gärna ha in tips på nya recept både från dig och från dina läsare!



Vad tycker du? Hör av dig till mig om du har frågor så lovar jag att återkomma med mer information.



Hälsningar,

Peter



[email protected]

2010-02-10 @ 11:34:04

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback