baka roligare

Jag hittade massa fina kak-och muffinsformar på Inreda idag, sådant gör bakning ännu roligare. De hade en hel del annat med, både med association till bakning och annat.


Kakformar i roliga färger (finns fler färger), 3st för 55:-


Muffinsformar i olika nyanser (finns fler färger), 45:-/förpackning
Finns dessutom i olika storlekar, för allt från tryffel till stora muffins/bullar


Boken Cupcakes av Cheryl Lindblad för 179:-


Kakeldekor i 2 olika varianter. Det ena paketet innehåller kafferecept och det andra lite blandade recept. 6-pack för 100:-
Espresso, Kaffe med mjölk, Caffè Mocha, Cappuccino, Husets Kaffe, Kort Kaffekunskap
Köttbullar, Pannkakor, Chokladbollar, Frullefrallor, Kanelbullar, Matkalkylator



Fina skolådor, vill ha till alla mina skor men hade tömt kassan.. skolåda 159:-/st, stövelbox 249:-/st


Avslutar gör jag med denna underbara muffinsformen i plast. Plasten är okrossbar, UV beständig, giftfri och miljövänlig och går alltså användas både ute och inne. T.ex. som blomkruka, förvaring, badbalja till den lille, sandlåda mm, bara fantasin som sätter stopp. Jag vill väldigt gärna ha trädgård och kunna ställa ut denna fina.
1695:-

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Katarina

Apropå att din kassa sinar - det finns lite billigare skolådor, bland annat från Bosign, super förvaring till skor - kolla in denna länk till Förvara.se



http://www.forvara.se/se/grp/skoforvaring.php

2010-03-19 @ 11:44:59
Postat av: veronica

sv: tack så mycket =)

2010-03-19 @ 12:57:40
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Elka

Vill ha alla kakfromar, jätte fina ju.

2010-03-19 @ 20:16:27
URL: http://elka.webblogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback