glöm inte tävla!

Du glömmer väl inte att du kan vinna en resa till Karibien för två? Kika in här eller här för att läsa mer om vad du skall göra. På min blogg finns någonstans en liten liten Kelda Soup in a Cup gömd, min andra ledtråd är: om du vill ser vad som skrivits tidigare vart kikar du då in?

Kelda® Soup in a cup - Grön sparris

PRODUKTBESKRIVNING:Kelda® Soup in a cup är färdiga enportions-soppor som serveras i en mikrobar kopp. Grön sparrissoppa är ljuvligt krämig, gjord av finaste gröna och vita sparris. På toppen ligger krutonger som gör soppan ännu godare och fylligare. Värm koppen i mikrovågsugn ca 2 minuter. Lägg i krutonger. Klart. Gott, snabbt och enkelt.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback