tv-höst

Nu är hösten runt hörnet och det blir många kvällar i tv-soffan.
Idag går finalen av Fångarna på Fortet av stapeln och det finns både ris och ros om denna säsongen. Jag gillar programmet men det är lite trist upplägg med 6 avsnitt över 2 veckor, där har dom nog gjort en tabbe. Dessutom undrar jag vad stollen i tornet håller på med.. Honom hade dom kunnat slänga i sjön. Förutom det är det rolig underhållning och som sagt snart dags för finalen.
För övrigt så tror jag att jag kommer kika på följande i höst;

Biggest Loser Sverige på tv4

14 personer indelat i 7 par kommer att under 2 månader tävla om vem som går ner mest i vikt.
Start 6 september

Halv åtta hos mig på tv4

Varje vecka får fyra personer turas om att bjuda varandra på middag. De sätter sedan betyg och vinnaren går hem med 15000 kr.
Start 6 september

Ullared på kanal 5

Ullared är tillbaka för sista gången (tror jag).
Start 6 september

Kungarna av Tylösand på kanal 5

Handlar om åtta svenskar som bor tillsammans i ett stort hus vid Tylesands strand. Antagligen ett skräpprogram jag kommer fastna vid.
Start 8 september

Leilas homedelivery på tv4 plus

Leila Lindholm kommer laga mat hos kända svenskar.
Start ?

Vem kan slå Filip och Fredrik på kanal 5

Ska någon lyckas slå detta radarpar?
Start ?

På tv3 har jag också snappat upp att det blir en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar men kan inte någonstans hitta startdatum.
För övrigt så ser jag ju också mer än gärna på Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Americas Next Top Model, Criminal Minds, Bones och The Mentalist som alla får nya säsonger i höst. Jisses vad mycket jag får att göra =)

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fasiken, du har snott mitt blogginlägg om TV hösten som jag har förberett ;).. fast jag lägger ut min först på söndag :)

2010-09-01 @ 19:09:36
Postat av: veronica

Hehe =)

Vi kanske inte ska titta på samma saker..

2010-09-01 @ 20:52:59
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Hanna

5 av dem iaf ;) fast jag har några fler också..

2010-09-01 @ 21:23:15

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback