fortsatt duktig

Nu känner jag mig på gång!
Efter gymintrot i torsdags så körde jag gym igår. Idag blev det 30 minuter på crosstrainern. Planen för resten av veckan är gym imorgon, spinning på torsdag och gym på söndag.
Utöver detta så har jag lagt om mina matvanor lite. Jag kör veckomatsedel och nu blir det frukost på jobbet, lunch, litet mellanmål och middag hemma. Stor skillnad mot innan och lite mer struktur.
Dessutom försöker jag sluta röka. Hittills har det gått ganska bra i alla fall. I fredags rökte jag ingenting, i lördags blev det en och igår ingen. Idag vid halv tio var jag galet röksugen och tog den sista cigaretten. Den var skitäcklig och jag fimpade efter 5 bloss. Så på sätt och vis var det bra att jag tog den idag för den fick mig att att tappa allt sug. Nu är det bara att kämpa på. Som alternativ när det blir som värst så kör jag Zonnic nikotinpåsar men detta är en början i alla fall.
2012 är början på ett nytt liv!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan, va bra! Lovar att peppa dig! Kram

2012-01-09 @ 21:13:00
Postat av: veronica

Tack Elin =)

2012-01-09 @ 23:22:17
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: systeryster

Heja dig!!!

2012-01-19 @ 18:59:37

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback