almanacka

Här kommer ett nytt tips till alla som inte vet vad för almanacka dom ska ha 2010. Jag har nu för andra året köpt almanacka från Personligalmanacka.se
Jag är supernöjd, formatet är perfekt och man designar almanackan enligt egen smak. Enda nackdelen enligt mig är att man inte kan välja personlig bild på framsidan. Men inuti finns det många val som gör att den känns väldigt personlig. Man kan nu också göra en liten lista på födelsedagar och andra aktiviteter som man får tryckta i almanackan. Snabb leverans och absolut prisvärt. Det följer också med en linjal och en plastficka, som man också kan beställa fler utav.
Lite bilder ser ni nedan.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback