dan före dopparedagen

Nu är det inte långt kvar. För en gång skull har jag oerhörda julkänslor med, jag tror det är all snö som gör det. Det är så fint, alldeles vitt och alla små lampor överallt. Känner mig nästan som ett litet barn igen, alldeles förväntansfull.
Jobbar halvdag idag så nu är det dryga 2 timmar kvar av dagen. Sen ska jag in till stan med min sambo. Han ska shoppa alla sina klappar idag. Jag trodde att jag var klar men fick ett infall igår och insåg att jag nog måste handla något till älsklingens föräldrar och syster. De är så oerhört snälla och generösa så någon liten klapp ska jag se om jag hittar.
Sedan blir det en lugn mysig kväll i soffan, lite glögg och paketöppning =) Hoppas verkligen han blir glad för klapparna, jag är mer spänd över det än vad jag själv kommer att få. Det spelar inte jättestor roll (bara lite).
Imorgon bitti avgår bussen till Göteborg och hem till pappa. Då blir det julafton 1 av 2. Juldagen spenderas med min mamma. Har en känsla av att det kommer bli en bra jul.

Dagens vill ha är förresten ett superfint skohorn.

 

Detta finns på tingshop.se Tyvärr är det slutsålt för tillfället och har inte letat runt något mer. Men jag håller ett öga på det, vill ha det svarta.

Dessa härliga är ett alternativ också, rosa fint skohorn.



Finns att hitta på favoritsaker.se

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback