höga klackar och knalliga färger

Nu sitter jag och drömmer. Det är trots allt ganska härligt med en vit vinter. Istället för att det är grått, regnigt och blött. Men brrr vad kallt, 11 minusgrader i morse, man är inte så sugen på att kliva utanför dörren. Men om ca 10 dagar bär det av till solen. Det ska vara ca 20 grader på Gran Canaria nu och det duger bra nu i vintermörkret.
Det får mig att drömma om sommaren. Enligt mig bästa årstiden. Då kommer alla härliga skor fram, i knalliga färger och med höga klackar. Jag längtar redan och har redan hittat några härliga skor som åker upp på shoppinglistan inför sommaren!



Och ja, jag gillar rosa =)



Just nu är det bara is överrallt så jag får stappla omkring som bambi på hal is om jag ska ge mig på hög klack. Nåja, jag får hålla ut några dagar till och sedan får jag njuta av att kunna vifta fritt med tårna!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback