de tar över

De är verkligen helt underbara våra små missar och de har redan börjat visa vilka det är som bestämmer. De tar sin plats och vi får anpassa oss =) Husse lämnade igår tvåsitssoffan ett par minuter och därefter fick han komma över till mig istället.



De sover dessutom alltid i sängen och ligger gärna vid fötterna eller mellan oss. Det är ganska kul att man redan nu kan se vilka skillnader det är på dom små personligheterna.
Pepzi är tokig i husse och ska gärna upp och gosa på bröstet när vi tittar på tv, myspys! Han är väldigt frammåt och rätt kaxig. Det är han som tigger först när man går ut i köket men äter gör brorsan istället.
Zingo är extremt glad i mat och äter gärna och helst hela tiden. Honom får vi akta så han inte blir rund. Han är inte lika framåt som bror sin men kelar gärna lite när han vill. Han ska gärna gå på lådan när matte tömmer den också, får alltid ta en paus mitt i.
Charmtrollen!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback