emmy awards 2010

Årets Emmy-gala har nu gått av stapeln och jag har hittat lite bilder från röda mattan.


Glee-skådisen Lea Micheles klänning var toppenfin!


Dianna Agron även hon från Glee i en fin skapelse signerad Carolina Herrera.


Claire Danes strålar som en sol och vann även en Emmy för Bästa kvinnliga huvudroll i en Miniserie eller Film (Temple Grandin).


Klänningen Eva Longoria Parker bar var superfin, enkel men med fina detaljer.


Skådespelerskan Nina Dobrev som syns i Vampire Diaries var vacker som få.


I en jättefin rosa sommrig klänning fick Keri Russell presentera vinnaren i kategorin Bästa Reality Show.


Kvällens godbit är allt Ryan Kwanten som spelar Sookies bror i True Blood.


Även om jag inte riktigt gillar klänningen så är True Blood-paret (och numera gifta), Anna Paquin och Stephen Moyer, riktigt fina tillsammans.


Skådespelerskan Toni Collette ser ut att ha trampat i en stor lerpöl på väg till galan..


Heidi Klum bar en kortkort klänning och även om hon har kroppen för det så tror jag klänningen varit finare i längre modell.

Bilder: E! online.
Vinnarna kan du hitta här.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback