liseberg

Igår spenderade dagen med min bror och hans tjej. De kom och hämtade oss strax efter tre och då åkte vi till Liseberg. Det blev inte så mycket åkt men lite i alla fall. Jag åkte Lisebergsbanan (2 ggr), Balder, Juke Box och FlumeRide. Galet kul var det i alla fall. Tog tyvärr inga bilder men jag lånade lite från Liseberg.


Efter Liseberg åkte vi till Texas Longhorn på Linnégatan och åt oss mer än mätta. Jag gillade att man fick in en liten sallad till att börja med och dressingen var super.

Till middag beställde jag Lamm med bakad potatis och vitlökssmör. Köttet var riktigt mört och jättegott.

Till dessert blev det för mig och min bror var sin bit Oreo Cookie Pie och det var en av de godaste desserterna jag ätit.

Kvällen avslutades hos oss med lite vin och sedan åkte de hemmåt. Trevlig avslutning på en trevlig kväll.

Nu har äntligen Carro och Kenny kommit hem och dagen och morgondagen blir helt tillägnade till dom.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Vitamin

Balder är ju så otäck! Du har fått en award av mig. :)

2010-08-11 @ 12:50:03
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/m
Postat av: black dot

Åh jag älskar balder och flumeride!



Ge mig desserten du åt, såg asgott ut! :O

2010-08-15 @ 12:08:52
URL: http://blackdot.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback