lost

Ingen körning idag har det blivit. Istället har vi legat och sträckkollat på lost. Vi började redan igår kväll och har fortsatt idag. Vi har nu bara sista dubbelavsnittet på säsong 5 kvar innan vi får köra igång allra sista säsongen. Mäktigt intressant är det i alla fall och man blir bara mer och mer förvirrad för varje avsnittet. Måste dock säga att det känns som man fått lite svar nu, i alla fall som man fick tidigare i serien. Det ska bli spännande att se om man blir nöjd med finalen.


Nu har vi precis varit iväg och handlat lite, Micke har också fått lite tv-spel på posten så nu blir det en paus i lost och jag ska försöka fundera vad för mat jag ska hitta på. Antingen chicken nuggets med strips och vitlöksbröd (snabbt och lätt) eller plättar (orkar jag?). Det återstår att se

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback