survival island

Idag har vi haft en lugn dag. Vi har slappat i soffan, hunnit tvätta lite kläder och slängt massa skräp. Till middag blev lite korvgryta vilken blev riktigt spicy idag. Till det lite rosé för min del.

Till maten kikade vi på filmen Survival Island som jag köpte på Media Markt i veckan. Filmen handlar om Jack och Jennifer, ett par som tillsammans med några vänner hyr en yacht för en tur. Mannuel finns med i besättningen och Jennifer får ett gott öga till honom samtidigt som Jack och han inte kommer riktigt överrens. När en olycka sker befinner sig plötsligt Jennifer och Mannuel strandsatta på en öde ö. I tron om att de är ensamma dyker helt plötsligt Jack upp på ön..

Jag köpte den här filmen på grund av att Billy Zane är med samt att den kostade 49:- Jag har inte hört talas om den innan och hade inga direkta förhoppningar. Under de första minuterna kändes det som att filmen skulle vara lite B men den var riktigt bra. Den var spännande och Zane gör sin roll riktigt bra. Detta är en thriller som man inte riktigt vet hur den ska sluta och den är absolut sevärd.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback