the happening

Idag åt vi sen middag. Det blev tacos och till det filmen The Happening som jag missat att titta på. Filmen handlar om en man (Mark Wahlberg) som försöker rädda sin familj från ett osynligt och dödligt hot. När han upptäcker orsaken till det som händer inser han att ingen är säker. Nu hotas världens befolkning av en attack mot den mest grundläggande mänsliga insikten av alla - överlevnad.

Jag tyckte filmen var bra. Den är spännande, lite småläskig och har en bra story. Jag gillar både Mark Wahlberg och Zooey Deschanel. Det är M. Night Shyamalan som både regisserat, producerat och skrivit filmen och det syns tydligt. Filmen är en kategoriblandning av drama, thriller, sci-fi och mysterium.
Nu spelar Micke tv-spel och om en stund kan det bli ett avsnitt av True Blood. Vi har två stycken att se.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

filmen ser bra ut

2010-08-15 @ 11:51:10
URL: http://vanibast.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback