ullared

Idag gick vi upp vid åtta ungefär. Då åt vi frukost och fixade oss och vid halv tio satt vi i bilen på väg mot Ullared. Det var jag, Carro, Micke och Kenny, att vi fick med dom förundras jag fortfarande. När vi kom ner började vi med Gekås.

När vi kom ner möttes vi av skylten att filminspelning pågår och rädslan dök upp hos alla fyra. Vi splittade och gick tjejer och killar för sig. Killarna dumpade kundvagnen och gick ut efter en kort stund. Jag och Carro körde butiken på 3 timmar. Jag var nöjd med min shopping, jag köpte enligt mig inget onödigt denna gång. Här är lite saker på bild.

Söt liten Hello Kitty tavla som får åka upp i hallen


Klassikern Monopol superbilligt (179:-)


Bäddset med rosor på ena sidan och smalrandigt rosa på andra


Katterna fick 3 tallrikar till sina delikatesser ;-)


Svart väska (finns också längre axelrem)


Brunt flätat skärp


Söt rosarandig klänning (Carro fyndade en likadan blå)


♦ Schampo och Balsam från Bobbys för 9,90/st
♦ Duschcreme
♦ Solcreme
♦ Deo
♦ Eyemakeup-remover
♦ Nagelfil och nagellack
♦ Pincett
♦ Hårband

Förutom sakerna ovan köptes också fryspåsar, bomullspads, träningsredskap, trosor, leggins, linne, b-h, diskmedelsflaska, salladstång, våtservetter, superlim, läkerol och delicatobollar.

Efter Gekås fick vi i oss en hamburgare och körde sedan Sko-Boo där vi inte hittade något, väskaffären där jag köpte en ny plånbok med massa fack i, enligt Micke en damplånbok =) Sedan blev det Scorett där jag hittade ett riktigt fynd som jag visar lite senare.
Micke och Kenny har nu fullt upp med Guitar Hero då dom köpte varsin gitarr och näst intill allt de fick med sig hem.
Nu slappas det mest och i morgon bär det av hemåt.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback