confessions of a shopaholic

Ännu mer film. Nu har jag sett Confessions of a Shopaholic. Den är baserad på boken av Sophie Kinsella som jag läste på Gran Canaria. Det handlar om tjejen Rebecka Bloomwood som hamnar i skuldträsket som konsekvens av hennes shoppingberoende. Helt plötsligt förlorar hon sin enda inkomstkälla och hamnar av en slump på en finanstidning. Hon gör mycket bra ifrån sig men till slut blir det oundvikligt att lyckas hålla skuldsituationen dold.


Helt ok film, lättsam och en riktig chickflick. Några scener från boken saknades men man hade lagt till några som var riktigt bra istället. Boken är dock lite bättre.
Jag hinner nog med ännu en till film idag. Men först iväg och handla lite mat, nåt som går lätt och snabbt idag.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: J

Tycker faktiskt att den var över förväntan, se min recension i min blogg.

2010-02-21 @ 20:08:07
URL: http://starfield.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh den filmen är riktigt kul! :)

2010-02-23 @ 08:36:48
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback