fredagen den 13e

Idag såg vi fredag den 13e som kom förra året. Den är lite som de andra, tidigare filmerna. Skrik, jagande, panik och läskiga dödsscener. Det är dessutom en hel del naket vilket brukar vara återkommande i amerikanska skräckfilmer med ungdomsgäng, men jag kan inte komma ihåg att det är det i dom tidigare filmerna.. Filmen är helt ok och jag hoppar till ett par gånger så jag antar att filmen fyller sin effekt. Jag såg nu dessutom på imdb att det kommer en uppföljare till sommaren. Just nu är titeln friday the 13th: part 2. Spännande.



/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Väldigt amerikansk skräck, ingen höjdare, går att kolla på!

2010-02-03 @ 07:34:59
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback