grammy awards 2010

Natten till idag var det grammy awards. Jag kunde ju dock inte hålla mig vaken då jobbet måste gå före :/ Men jag har fått kikat lite på nätet på våra (i de flesta fall) snygga kändisar och vilka som vann sina priser.


♦ Sångfågeln (och flerfaldiga grammy-vinnaren) Beyonce Knowles vet hur hon ska framhäva sin kurvor, riktigt snyggt!


♦ Rihanna är oftast snyggt klädd och här har hon enligt min mening träffat rätt.


♦ En kropp att döda för har Fergie, klänningen är supersnygg.


♦ Söta Lea Michele från Glee.


♦ Pink i en supersnygg klänning! Gillar verkligen denna.


♦ Kan någon bjuda Nicole Kidman på en brakmiddag. Hon är så himla tunn.


♦ Lady Gaga sticker ju ut i alla fall.. Vet inte om jag tycker att just denna outfit är så himla snygg.


♦ Britney Spears har allt annat än lyckats. Det enda som är fint är håret och skorna, det där mittemellan kunde hon lämnat hemma.

Följande priser delades ut;
Record of the Year: "Use Somebody", Kings of Leon
Album of the Year: "Fearless", Taylor Swift
Song of the Year: "Single Ladies (Put A Ring On it)", Beyonce Knowles
New Artist: Zac Brown Band
Pop Vocal Album: "The E.N.D", The Black Eyed Peas
Female Pop Vocal Performance: "Halo", Beyonce Knowles
Male Pop Vocal Performance: "Make It Mine", Jason Mraz
Rock Album: "21st Century Breakdown", Green Day
Rock Song: "Use Somebody", Kings of Leon
R&B Album: "BLACKsummers'night", Maxwell
R&B Song: "Single Ladies (Put A Ring On It)", Beyonce Knowles
Rap Album: "Relapse", Eminem
Rap Song: "Run This Town", Jay-Z, Rihanna and Kanye West
Best Rap/Sung Collaboration: "Run This Town", Jay-Z, Rihanna and Kanye West
Country Album: "Fearless", Taylor Swift
Female Country Vocal Performance: "White Horse", Taylor Swift
Male Country Vocal Performance: "Sweet Thing", Keith Urban
Latin Pop Album: "Sin Frenos", La Quinta Estacion
Contemporary Jazz Album: "75" Joe Zawinul & The Zawinul Syndicate
Classical Album: "Mahler: Symphony No. 8; Adagio from Symphony No. 10"
Traditional Gospel Album: "Oh Happy Day", various artists
Dance Recording: "Poker Face", Lady Gaga
Electronic Dance Album: "The Fame", Lady Gaga
Alternative Music Album: "Wolfgang Amadeus Phoenix", Phoenix
Spoken Word Album: "Always Looking Up", Michael J. Fox
Comedy Album: "A Colbert Christmas: The Greatest Gift of All!", Stephen Colbert

Bilder lånade från Peoplestylewatch och prislistan hämtad från Expressen.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback