he's just not that into you

Idag blev det ny film. Har sett He's just not that into you. Filmen handlar om fem kvinnor och fyra män och hur de försöker reda ut hur kärlek fungerar.
Gigi (Ginnifer Goodwin) är på jakt efter den rätta och får lektioner av Alex (Justin Long) som äger en bar som själv kör på principen; en ny varje kväll. Hennes väninna Janine (Jennifer Connely) är till synes gift med Ben (Bradley Cooper) som helt plötsligt springer på den vackra Anna (Scarlett Johansson). Anna uppvaktas av Connor (Kevin connolly) och hennes bästa väninna Mary (Drew Barrymore) söker på nätet efter mannen i hennes liv. Bens vän Neil (Ben Afflek) är tillsammans med Beth (Jennifer Aniston) som dumpar honom då det går upp för henne att han inte vill gifta sig. Detta är en film med kavalkad i kärlek och om hur det motsatta könet fungerar och tänker.



Filmen innehåller en kavalkad av härliga skådespelare och det väger upp. Filmen får en att tänka till och i vissa lägen till och med känna igen sig själv och sina vänner. Jag trodde filmen skulle vara lite mer av en komedi men är först och främst en romantisk drama. Inget illa om det i och för sig. Jag gillar den verkligen.

Nu är jag dödens trött och efter en dusch blir det rätt ner i sängen,

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Det verkar vara en härva av kontakter i den där :)

2010-02-23 @ 09:41:13
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback