let's dance episode 6

Äntligen dags för let's dance igen. Nu är snart hälften gjort av säsongen. Läcker fartfylld samba bjuds det på idag. Kul och härlig dans med snygga och knalliga kläder. Så här tycker jag det gick ikväll;

♦ Willy & Charlotte: Även om han inte är en naturbegåvning så försöker han och han har taktkänsla i alla fall.
♦ Elin & Daniel: Nu ser det verkligen ut som Elin börjat dansa. Detta gillade jag absolut!
♦ Stefan & Malin: Åjo, han kan allt dansa. Det var en bra salsa.
♦ Marcus & Helena: Snälla Marcus, sätt dig och skriv en bok, en dikt, eller en krönika, dansen är inte för dig. Har lite mer förklaring på hans dans nu när han sa att han har Bechtrew, min pappa har också det.
♦ Molly & Jonathan: Inte det bästa Molly gjort men helt ok.
♦ Mattias & Cecilia: Hot hot hot, me like! Skitbra samba och en skitsnygg kille.
♦ Gudrun & Björn: Hon har ju grymt snygga ben men detta var inte hennes dans.
♦ Claudia & Tobias: Hon är riktigt duktig, sjukt snygg dans!

Bäst: Claudia
Sämst: Marcus
Mina favoriter: Claudia Galli och Mattias Andréasson
Utröstad: 
Marcus Birro - Ganska skönt faktiskt eftersom jag tyckte det var lite halvt jobbigt att se hans dans varje vecka. Nu har jag en, kanske två på tur att åka ut =)



Måste också slå ett litet slag för den underbara serien Solsidan, bästa och roligaste svenska serien sedan Heja Björn.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback