let's dance episode 7

Mätt och belåten tittar jag på avsnitt 7 av let's dance. Denna vecka är det en het rumba för alla utom ett par där det blir tango.

♦ Elin & Daniel: Superbra rumba i en snygg outfit. Håller inte med Ann om Elins klänning.
♦ Mattias & Cecilia: Riktigt hett. Kan nog inte säga nog hur snygg han är. Däremot är inte genomskinliga skjortor så hett på killar.
♦ Molly & Jonathan: En snygg tango. Mycket bättre än förra veckan.
♦ Gudrun & Björn: Två glittriga smurfar i en fin rumba.
♦ Claudia & Tobias: Jag tycker Claudia är jättebra. En fin men sorgsen kärlekshistoria.
♦ Stefan & Malin: Sexig rumba, steamy.
♦ Willy & Charlotte: Inte många steg av Willy idag. Han stod mest still och vevade med armarna.

Bäst: Claudia
Sämst: Willy
Mina favoriter: Claudia Galli och Stefan Sauk (from nästa vecka får jag hålla mig till en favorit)
Utröstad:
Elin Kling - En överraskning faktiskt och inte alls mitt val. Tycker absolut hon förtjänade att vara kvar ett par veckor till. Supertråkigt var det.


/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, visst är dom? :) Du funderar inte på att skaffa då? :)

2010-02-19 @ 22:50:48
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Kan passa på att fråga om du vet om det går att pinga automatiskt med blogg.se, eller måste man göra det själv genom att klicka på knappen på bloggportalen?



Man får ju en länk varje gång man tryckt. Kan man inte kopiera den och klistra in i kategoriernas URL för ping? :)

2010-02-19 @ 22:55:30
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaha, vad synd att dom har gjort det :/ Igår provade jag lägga till koden i kategorierna och då funkade det. Tror dock inte att det funkade mer efter det. Jag tycker att det verkar som att jag inte heller syns efter varje gång jag pingat. :/ Det känns konstigt.



Haha, om det är på det viset så får ni kanske skaffa både en hund och en katt. En liten hund som är jämnstor med katten :D



Intressant. Blir du klar ikväll och lägger upp den nya headern? :)

2010-02-19 @ 23:03:01
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Då pingar vi på samma sidor :D



Åh, ska bli spännande att se resultatet :)

2010-02-19 @ 23:15:51
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Veronica! Filmen var helt okej, intevärldens bästa men det var en mysig torsdagsfilm :) Ett av de bästa citaten iaf "man kommer inte över en man förrän man ligger under en annan". Klockrent.

2010-02-19 @ 23:32:26
URL: http://milktonium.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback